اگر مشتریان خود را بهتر بشناسید، کسبوکار شما سریعتر رشد میکند؛ اما کسبوکارهای جدید با شناسایی بازار هدف خود مشکل دارند و دید بسیار وسیعی در مورد آیندهشان میسازند.بیشتر اوقات در مورد وسعت بازار هدفمان اغراق میکنیم و در بیشتر موارد ممکن است اصلاً بازاری برای فروش نداشته باشیم.با این
منابع مالی محدود و نداشتن سرمایهی اولیه زیاد، موانعی مشترک در بین بسیاری از علاقمندان به کسب و کار است؛ اما این محدودیت بدین معنی نیست که برای شروع کارآفرینی گزینههای دیگری وجود ندارد! اگر شما ترکیبی مناسب از مهارت، اخلاق و دانش بازاریابی داشته باشید، شروع کسب و کار با پول بسیار کم نیز امکانپذیر است.
در این نوشتار سعی شده است روش های کمهزینهای برای بازاریابی موفق معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی میتواند مفید باشد.بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفهشان نمیتوانند از روشهای پرهزینهی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولاتشان استفاده کنند. بر این ساس استفاده از روشهای ک
- هزینه کمتر و نتیجه بهترمهمترین مقرون به صرفه بودن آن است. یعنی با هزینه کمتر نسبت به مابقی رسانه ها ، تبلیغ خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید. - مخاطب یابی هدفمند و ارتباط بهتر با مخاطباندر تبلیغات اینترنتی این قابلیت وجود دارد که بسته به نوع مخاطب ، بتوانید تبلیغات خود برای گروه های خاصی
تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد. در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نمودهاند: نمایش دادن نامها و